14 Ocak 2009 Çarşamba

İyi de ben kimim?

Baştan hemencecik bir yazı yazdım ama sanırım önce kendimi tanıtmalıyım sevgili blog;

Ben Özgür. 1984, İzmir doğumluyum, ve dolayısıyla bir çok izmirli gibi denize aşığım. Liseyi Manisa'da okuduktan sonra çocukluğumdan beri hayalim olan yere; ODTÜ'ye geldim. Hayal ettiğim bölüm yerine kazandığım 
(Maden Mühendisliği) bölümü okudum. Ama pek sevdim ODTÜ'yü, ki şakır şakır ingilizce konuşmama rağmen, gittim bir daha hazırlık okudum, sırf gezip tozayım diye. Bir dönem de geç mezun oldum.

Boş duramayanlardan oldum ben hep. Uykuyu sevsem de israf geldi hep. Bu yüzden daha birinci sınıftayken en iyi bildiğim şeye, web sitesi yapmaya başladım. Şansıylıydım; Türkiyenin en büyük medikal holdinglerinden birinde freelance olarak web tasarımı yapıyordum.

Hmm, bu sırada lise yıllarımda canım babamın bana giderken aldığı canım davulu çalıyordum. ODTÜ'ye gelince önümde başka kapılar da açıldı. Önce Dem ile çaldım, ardından 2008'de bırakmak zorunda kaldığım çocuğum, Nükleer Başlıklı Kız'ı kurdum. Yeniden yorumlamalar, besteler derken bir anda şu anda yaptığım işi yapmama sebep olacak en tem
el fikir oluştu kafamda. 

Amatördük, bir çok benzerimiz ama çok büyük hedeflerimiz vardı. Nasıl ulaşırız oralara derken, düşe kalka önce grubumu, sonra da kendimi satmayı öğrendim. Ankara'da bir amatör grubu hiç profesyonel yardım almadan Türkiyenin dört bir yanına duyurmayı becerdim. Üstelik sadece kurumsallaşıp, NBK'yı bir marka haline getirdim. Şu anda beraber çalmasak da hala ektiklerimizi biçiyorlar ve mutluyum adlarına.

Daha sonra web sitesi yapmak yetmedi. Müziğimizi satabildiysem, web sitelerimi neden satamayayım diye bir düşünce geldi aklıma. Ve okumaya başladım. Türkiye'den ve Dünyadan yüzlerce pazarlama blog'unu takip etmeye başladım.

Talih mi diyelim bilmiyorum ama sonra gidip bir ders aldım ODTÜde. Girişimcilik diye. Son günlerde Pınar sütlerin kapaklarında ki iki delik fikriydi projemiz, süt dökülmesin diye. Birinci olduk. Anladım ki bunların hepsini harmanlarsam ortaya çıkan güzel olabilir.

Ben de Online Pazarlamacılığın üstüne gittim. Google Adwords Reklamcılık Profesyoneli oldum. Onbinlerce Euroluk bütçeler yönettim. Sonra daha da genişlettim yapabileceklerimi ve bu işi yapan değil üreten olmanın çok da önemli olduğuna karar verdim.

Bu yüzden uzunca süredir üretiyorum. Sadece fikirler değil aynı zamanda projeler, anılar ve ümitler üretiyorum. Ve seviyorum da üretmeyi.

Bu yüzden fotoğrafçılığa inanılmaz bir merakım var. Sağ tarafta ki bağlantılarda DeviantArt galerime de gözgezdirebilirsin. Sonra iyi bir CMAS dalgıçıyım. Kahve ve Plaklar iki vazgeçilmezim.

Ah;

Bir de Mac'im var tabi. Kendisinin kapsama alanından çıktığımda bile özlediğim.

0 Yorum:

Yorum Gönder