14 Ocak 2009 Çarşamba

Google'ı hala seviyorum


Google'ı seviyorum. Sadece sundukları hizmetler (ücretli-ücretsiz) için değil, aynı zamanda pazarlama stratejileri ile ilgili oldukça saygı duyulacak işler yaptıklarına inandığım içinde seviyorum.

Bir çoğunuz AdSense'i duymuşsunuzdur, ama duymayanlarınız için özetleyelim; Google reklamlarını sitenizde yayınladığınızda size bu reklamların tıklanması başına para veriyor Google. Ben bir süre kurcalayıp ardından sıkıldım, ancak binlerce dolar kazanan var bu hizmet ile.

Bu hizmetin reklamları AdWords altyapısından gelmekte. Sertifikalı bir Adwords uzmanı olarak açıkça belirtmek lazım ki; en temiz çalışan reklam sistemlerinden biri kendisi. Ne kadar paranız varsa okadar reklam yapıyorsunuz. Ve açıkça para vererek reklam yapsanızda google sizden fazla para almak istemiyormuş, size kıyamıyormuş gibi bir hava yaratıyor.

Reklamania'da bunun ile ilgili uzun bir yazım var, ancak şu ayrıntı çok önemli; öyle zekice bir sistem ki bu; Google sadece reklam sunucusu bakımını yapıyor aslında. Reklam uzmanlarını da bünyesinde barındırmayarak bu maliyetten de sıyrılıyor.

Evet evet.. Seviyorum Google'ı...

0 Yorum:

Yorum Gönder