15 Ocak 2009 Perşembe

Fotoğraflarım satılıyor!

Ben uzun zamandır fotoğraf çekiyorum sevgili blog. Elimden hakikaten sayısız makina geçti ve binlerce kare fotoğraf çektim kendileriyle. Dijital makinalar yoktu ozaman ve haliyle kağıda basılmış fotoğrafları paylaşmak ciddi bir sorundu. Sonra dijital bir makinam oldu, ve fotoğraflarımı yıllardır takip ettiğim DeviantArt'a yüklemeye başladım. (Güzel kısmı geliyor)

Bir süre önce DeviantArt hesabımda gezinirken farkettim ki 1.5 € param var. Hafızamı yokladım ama hayır; ben böyle bir para yatırmamıştım Deviant'a. Aklıma geldi, satılan fotoğraflarıma baktım. Haha! 4 tane fotoğrafım satılmıştı. Fotoğraf başına 0.38 € vermişti sistem bana. Az kabul, ama ne kadar mutlu oldum bilemezsin.

Aslında fikir çok basit; ve herzaman ki gibi en çok kazanan Deviant'ın kendisi ancak benim gibi yıllardır fotoğraf çeken ancak bunu sergi vb. gibi daha profesyonel ortamlarda tanıtma fırsatı bulamayan insanlar için güzel bir hizmet bu. Düşünsene; Toronto da bir adamın duvarını süslüyor benim çektiğim fotoğraflar. 

Para vermese de olurdu bana. Ben böyleyken bile çok mutlu oldum!

Satılan fotoğraflarımı da listeleyeyim şöyle;





0 Yorum:

Yorum Gönder