7 Temmuz 2009 Salı

THY Afişleri

Bu hafta ilk defa THY ile uçtum. Daha önce genelde ekonomik sebeplerle başka markaları tercih ederken (belkide malum konkurun da sebebiyle) THY'ye bir şans vereyim dedim. Açıkçası verdiğim fazladan paranın servis olarak bana bir dönüşü olduğunu söyleyemem, ama uçtuk işte.

Ancak esas bahsetmek istediğim şey bu değil. THY'nin Sabiha Gökçen'deki afişleri. Domestik B kapısının önündeki afişe uzun süre uzaktan baktıktan sonra küllüğe doğru ilerlemek için yaklaştım. Uzaktan kuyruk kanadının çevresinde garip bir beyazlık olduğunu görüyordum, ama uzun süredir uykusuz olduğum için göz yanılması olduğuna kanaat getirmiştim.

Değilmiş.

Son yıllarda gördüğüm en kötü dekupe! Başparmağım kadar pikseller! Yapmayın yahu, 10 yaşındaki kuzenim daha güzel dekupeler yapıyor!

Üstelik elinizde yüzlerce uçak var, bir fotoğraf çekemiyecek kadar acizmisiniz?

Çok ayıpladım.

Çok.

0 Yorum:

Yorum Gönder