21 Temmuz 2009 Salı

Ömrümü Yedin Garanti!

Teknolojiyi kolaylığa çevirmesiyle, hızlı ve güler yüzlü hizmet politikasıyla zırt pırt ödül alan Garatiyi bana ne kadar kazık atarsa atsın sevmeyi beceriyorum. Vakti zamanında 3 kuruş için (tam rakam vermek gerekirse: 63.65tl için) beni karalisteye alan, kredi kartımı iptal eden, ve 2012 ye kadar hiç bir bankadan ne kredi ne de kredi kartı alamamamı sağlayan bu nadide bankayı neden seviyorum bilmiyorum.

Az önce borcundan dolayı kapatılan kredi kartımın kefili olan annem kredi almak istedi ve bu borç meselesinden dolayı anneme kredi veremeyiz dediler. 4440333 aradım, takibe düşmüş kartlar merkezine yönlendirdiler. 4440333 de size nasıl yardımcı olabilirim Özgür bey diye açılan telefon bir anda efendim'e dönüştü. Sanki kredi kartı borcunu herhangi bir sebeple ödememiş herhangi bir müşteri artık öteki müşteri! Bu kadar iki yüzlü ve rahatsız edici bir durum olamaz. Ama aptallık bende?! Neden halen zorluyorum ki şansımı, neden halen garanti bankasının beni sevmesi için çabalıyorum?

Garanti bankası ne kadar yenilik yaparsa yapsın, ne kadar ıkınırsa ıkınsın, borcunu ödememek ile ilgili sorun yaşayanlara eğer öteki müşteri damgası vurup ona göre davranıyorsa, takibe düşmüş kartlar merkezindeki aylin hanım, bana  şubeden alıcaksın hizmeti, buradan faks maks çekemem ben diyorsa kaybetmeye mahkumdur.

Oysa bana yaşadığınız olaydan dolayı şu tarihe kadar malesef bankamızdan kart almanız mümkün değil özgür bey, almanız içinde küçük parmağınızla mekik çekerken burnunuzda top döndürmeniz gerekli dese, ben atletik bir kariyere bile başlayabilirdim. Ama ne zaman alabilirim sorusun cevabı sadece daha alamazsınız oldu.

Acaba diyorum takibe düşmüş kartlar hattında çalışan kızlar soldaki gibi mi? Sanki garanti bankasını dolandırmışız da bizim yüzümüzden banka batmış, arayanlar da o.ç.

Oysa bakınız 4440333 de çalışan kızlar ne kadar güzel!

Çok ayıpladım Garantiyi.

Pek çok...

Ama bakın buradan söylüyorum. Beni biraz daha bayarsa varımı yoğumu başka bankalara taşımaktan da çekinmem!

Özlersin beni garanti!

0 Yorum:

Yorum Gönder